Nytt Leverans av varor Betalningssätt Nyttig information Kontakter
Nyttig information UPPTÄCKTE SKADA VID LEVERANS?
1 - UPPTÄCKTE SKADA VID LEVERANS?
Upptäcker du att emballage är skadat, ska detta noteras på fraktsedeln omgående.
Upptäcker du en skada efter att buden gått, se nästa punkt. 
 
 
 
2 - EMBALLAGE
Ta bild på den ouppackade varan så att alla 5 sidor syns i detalj. Skadan ska synas tydligt. Ta en extra bild så att budfirmans följesedel kan identifieras (t.ex. DPD).
*Om emballaget inte hade några tecken på skador, och du har redan packat upp varan, vänligen ta separata bilder på emballaget och varan. Det är viktigt att förstå emballagets tillstånd vid leverans.
 
 
3 - FÖLJESEDEL
Ta bild på budfirmans följesedel (DPD eller annat) så att kollinummer syns tydligt.
4 - SKADA
Packa upp varan och ta en bild så att problemet tydligen kan ses och skadans karaktär identifieras. 
 
5 - SERIENUMMER
Ta en bild på varans serienummer. Granska varan från alla sidor för att hitta det. På TV-apparater brukar numret sitta på baksidan, på tvättmaskiner behöver man öppna locket för det.
 
6 - MEJLA OSS
Vänligen skicka oss alla foton du tagit, följesedeln (den finns bifogad till den levererade varan) och reklamationsanmärkningen på fraktsedeln (om den fylldes i vid leverans) till vår kundservice: info@rdebutik.se
Vår kundservice kontaktar dig inom 24 timmar.

Vänligen håll produkten och emballaget intakta (släng inte emballaget, försök inte använda/reparera produkten) i samma skick som när du fick dem tills vår kundservice kontaktar dig angående beslutet om din reklamation.
 
 
Tillagd i jämförelselista 0 artiklar
Jämför valda
Rensa
Artikelleverans Betalsätt